spotters.dk
 Forum Oversigt
 Militær
 To gode gamle over djursland
 Printer Venlig Version  
Forfatter Forrige indlæg Indlæg Næste indlæg  
falcontot

260 Indlæg
Indsendt -  28/07/2010  :  17:29:17
Jeg gloede noget i går og i dag over at se 2 af vores gode gamle fly over ree park i går og i dag over,hvor jeg bor i Randers og især den i dag kom meget bag på mig fløj stadigt.

jeg var mad familien i ree park i går og pluselige løde der en god gammel lyd over os og der kommer vores gode gamle DC-3 og så ud som den var på ned til tirstrup for hjulene var ude som ses på billedet her under.

Men her i formiddag omkring 11.10 tiden hørte jeg en helikoter lyd og gik på altanen og der fløj en SEA KING pluselig over mig og tænkte det må være en udlandsk jo,da vores er udfaset,men mig inde efter kameraet og fik nogen skyd af den bagfra og da jeg zoomede ind i kameraet kun jeg se det var vores ex-egen U-279 og den tog en tur rundt om byen og så fløj den mod djursland derefter.Her er et af mine skyd af den og troede ikke de fløj mere,men her er et bevis.

Ja der faldte mine øjne næsten ud af mit hovede for ikke lige den man regner med at se mere herhjemme jo den gode gamle arbejdshest.

Tommy-F16 freaken totalt...

HenrikW

521 Indlæg
Indsendt - 28/07/2010 :  23:50:38
Det var da et par spændende billeder, du lige fik skudt.
Godt at se S-61 stadig flyver. Med tanke på de utallige opvisninger og redningsdemoer man har set i tidens løb, så bliver den alligevel savnet den dag, de alle er lagt i mølpose.

Jeg ved DC3'eren havde flyvninger på Sjælland i dag, så gad vide hvad den lavede på jeres kanter?

mvh Henrik W.

Tilbage til toppen af siden

johanfrc

1166 Indlæg
Indsendt - 29/07/2010 :  01:18:16
Der findes næsten ingen motorlyd, som kan overgå lyden af en P&W R1830-92.

Mvh Johan Clausen

falcontot

260 Indlæg
Indsendt - 29/07/2010 :  13:26:29
Ja det vil blive savnet vores Sea king når det sker og troede bare det var lagt i mølposen jo,men ser ikke sådan ud.Og det var et dejligt syn...

Ja jeg kiggede nu også da den gamle dame kom og lige som lå til landing på tirstrup for var den kurs hun havde.Lå mærke til at folk også kiggede op efter den...

Men hvad den lavede derude ved jeg ikke heller lige.Det er et godt spørgsmål hvad den lavede herover når den havde flyvninger på sjælland.

Men ja 2 dejlige gensyn og især Sea kingen jo....

Tommy-F16 freaken totalt...Tilbage til toppen af siden

netopkaptajn

86 Indlæg
Indsendt - 29/07/2010 :  17:52:14
Den sidste Sea king skal til Egeskov Slot på fyn, hvor den bliver udstillet, måske den var på vej derned.

arn

4 Indlæg
Indsendt - 10/08/2010 :  17:43:14
Så er S-61 til at købe for penge.

http://forsvaret.dk/FTK/Nyt%20og%20Presse/Pages/K%C3%B8benredningshelikopter.aspxTilbage til toppen af siden

Gå til:

Lav til din startside Føj til foretrukne Regler MaxWebPortal   © 2005 spotters.dk All Rights Reserved. MaxWebPortal.info Snitz Forums Gå til toppen af siden