| Forfatter |
Indlæg  |
|
|
sk931
|
|
|
CSB
|
Indsendt - 05/05/2009 : 23:11:13
Der er lidt af det oprindelig Sterling livery fra 70'erne over det. Der er ingen tvivl om at det livery vil skille sig ud fra mængden, men jeg vil give dig ret lige rigeligt retro. Det er fint Cimber slår på at det er et dansk selskab, men der er gået lidt for meget "vi er danske" og rød-hvide pebermynte bolcher over livery'et. Især det placeringen af dannebrog.  |
|
Super Stallion
|
Indsendt - 06/05/2009 : 01:12:18
skal det forestille at være en retrojet eller kommer de alle til at se sådan ud? Det er rigtigt at der er for meget VM86 over det..
Redigeret af - Super Stallion den 06/05/2009 05:42:32  |
|
EKBI
|
Indsendt - 06/05/2009 : 05:31:29
Jeg har kun en ting at sige:  Hilsen Martin www.billundfoto.dk |
|
STP
|
Indsendt - 06/05/2009 : 07:54:38
Det der undrer mig mest er at flyselskaber hele tiden maler flyene om, jeg troede de havde det hårdt, men åbenbart ikke siden de lige smider en halv million på ny farve.Mht. det nye livery, så ville jeg hellere have set det gamle 80'er Sterling livery. Mvh Steen  |
|
modafoto
|
Indsendt - 06/05/2009 : 08:38:35
Jeg synes det nye livery er ret pænt. Hellere det end det helt røde Sterling-livery, som synes var enormt grimt at se på. Men jeg er nu også ret vild med retro-livery generelt._________________________ Morten S. Damkjær "Life is what happens to you while you are busy making aeroplanes" - John Lennon |
|
sk931
|
Indsendt - 06/05/2009 : 11:34:05
Selskaber i knibe maler ofter deres fly for at aflede opmærksomheden fra gamle og henlede opmærksomheden på det nye og friske.... (tror jeg nok !!!!) Jeg har dog ikke belæg for at sige at det er tilfældet i QI/NB`s tilfælde Hilsen Ole
DC8 Expert per excellence Ole Nordahn Lyndgaard |
|
johanfrc
|
Indsendt - 06/05/2009 : 12:11:04
Retro Cimber, specielt det bagerste af det midterste røde (http://www.airliners.net/photo/Cimber-Air/ATR-ATR-42-300/1169520/M/) men med Sterlings røde hale, motorer og winglets.Mvh Johan Clausen
 |
|
mrwaoo
|
Indsendt - 06/05/2009 : 17:14:29
Det er da et meget hyggeligt livery  Mange hilsner Mrwaoo / Flyfreak / Emil |
|
voigt1
|
Indsendt - 06/05/2009 : 21:06:02
Hmmm... Tjaeeeee... ved ikke rigtigt - som et enkelt tilfælde er det jo meget fint. Men skal alle deres fly se sådan ud, så er min meming NEJ ! Nå - jeg kommer nok aldrig til at bestemme noget omkring deres bemaling :-)Mogens Canon EOS 350D |
|
mrwaoo
|
Indsendt - 06/05/2009 : 22:04:44
Nu var jeg jo nysgerrig efter jeg havde skrevet et blogindlæg på min hjemmeside, så jeg skrev Cimber-Sterling en lille mail og fik følgende svar "Det vides endnu ikke hvornår flyet ankommer til DK - da ejeren skal levere flyet med relevante check, som skal ske inden vi overtager levering af det. Vedr. bemaling - kan jeg på nuværende tidspunkt røbe, at flyet vil få en central rolle i en større re-branding lancering/kampagne som vi skyder igang pr. den 18.05."Mange hilsner Mrwaoo / Flyfreak / Emil |
|
johanfrc
|
Indsendt - 06/05/2009 : 22:24:32
Tror stadig på, at det er en Retro livery, siden den har så mange ligheder med det gamle Cimber livery.Apropos: http://www.airliners.net/photo/Cimber-Sterling/Boeing-737-7L9/1521337/M/ Nyt billede. Hvis ikke det er Cimber Retro, så ved jeg ikke hvad det er! Mvh Johan Clausen
 |
|
apioca
|
Indsendt - 07/05/2009 : 07:38:57
Det virker lidt "sammenbragt", det nye livery.Tror de har haft lidt for travlt i SGD. Halen/winglets er nye/ok/up to date. Cheatline er meget old school, og ja der er meget lighed med den gamle Cimber cheatline - der dog var lidt mere rund bagtil. Ny skrift for "cimber" med "sterling" sat på, så det ser "påklistret" ud (mon ikke det er fordi den del af navnet, snart forsvinder igen) Og så flaget.............. Pianisterne er sikkert glade - say no more! 
|