MrHawker skrev:
Her er et link til RADOM airshow, med deltagerliste.
www.airshow.sp.mil.pl/en/program-shows
Jeg flyver til WAW Fredag den 26/8 og tilbage igen Mandag den 29/8. Der er tre ledige pladser i udlejningsbilen. Overnatning på hotel ca 25 km fra flyvepladsen er booket.
Ledige pladser haves.
"Desværre" kan vi ikke regne med KZ klubben og rundflyvning med C-172 "Slemme imbicile knægt" øøøø infantile
"Sarcasm not intended"
Dét er et godt program!
Jeg er meget enig med de fleste i at Roskilde ser ud til at være en tynd kop the i år desværre, men når vi ikke kan genere de gode programmer herhjemme, så er det jo godt at vi ikke har længere til naboer der gider. Hehe.
Er selv lige kommet hjem fra Luftwaffe Museum Berlin-Gatow. Det er altid spændende at kigge på fly fra det store udland.
Jeg ser umiddelbart heller ikke det infantile i en saglig diskussion omkring Roskilde Airshow. Jeg er selv af den holdning at jeg synes det er smukt at de kæmper for at trække de store ting til, men det virker som om at der planlægningsmæssigt er blevet gjort i nælderne her. Man kan da kun håbe at hvis det er tilslutning fra flyvevåbnet der mangler til at trække store ting til fra det store udland, at Roskilde så forhåbentligt får denne herfra, da de vel er vores sidste bastion på sjælland opvisningsmæssigt.