Danish Dutch English Finnish French German Icelandic Italian
Home Forum
Banner
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Så var vi i Schiphol!
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Så var vi i Schiphol!

Så var vi i Schiphol! 9 måneder, 3 uger siden #29935

Ja, som overskriften fortæller har jeg og en del andre spottere været i Amsterdam Schiphol. Vi stod op MEGET tidligt og gik først i seng da den sidste lysstråle forsvandt. Alle fem dage var perfekt hvad angår vejret og jeg kan heller ikke klage over flyaktiviteten i EHAM, (som jeg synes er en af verdens bedste lufthavne) Jeg har lavet mine første 'time-lapses' og jeg anbefaler at de ses i storskærm! Der kommer en del videoer i løbet af ugen og her kan i se de første!

Kommentarer er altid velkomne!
More aviation videoes here ---> www.youtube.com/user/1996CPH

- It's More Than Just A Hobby!

Sv: Så var vi i Schiphol! 9 måneder, 3 uger siden #29936

• Falcon
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Du ved allerede hvad min holdning til musik i videoer er, så det vil jeg ikke nævne Men bortset fra det, så er det et par kanon timelapses du har lavet. Jeg går ud fra at den første er taget fra udsigts terassen, men hvordan har du fået lov til at tage nr 2 ? Det ser jo ud til at du står på tarmac eller hvordan? Hvilken tids interval har du brugt (1 pr sek?) ?
" Ret mig endelig! Jeg mener som jeg gør alene på baggrund af hvad jeg tror jeg ved."

Sv: Så var vi i Schiphol! 9 måneder, 3 uger siden #29937

Falcon skrev:
Du ved allerede hvad min holdning til musik i videoer er, så det vil jeg ikke nævne Men bortset fra det, så er det et par kanon timelapses du har lavet. Jeg går ud fra at den første er taget fra udsigts terassen, men hvordan har du fået lov til at tage nr 2 ? Det ser jo ud til at du står på tarmac eller hvordan? Hvilken tids interval har du brugt (1 pr sek?) ?

Tak for kommentaren, og hvad angår lyden så var der ikke meget flylyd..
Ja den første er fanget fanget fra terrassen men den anden er taget fra en spotterplads nær bane 06. Det kan du iøvrigt læse i beskrivelsen på youtube. Jeg optager med et helt normalt videokamera uden timelapse mode så det er filmet med 25 fps dog med en nedsat mb/s hastighed.
More aviation videoes here ---> www.youtube.com/user/1996CPH

- It's More Than Just A Hobby!
Sidste redigering: 9 måneder, 3 uger siden af Rasmus Productions.

Sv: Så var vi i Schiphol! 9 måneder, 3 uger siden #29938

• LAH
  • IKKE ONLINE
  • Senior Boarder
Super fede videoer som altid.. Video 1 er dog min favorit indtil videre..

Sv: Så var vi i Schiphol! 9 måneder, 3 uger siden #29948

• HenrikW
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Fin video - sjov idé med timelapse

Musik eller ej - det kan man jo diskutere og smag og behag er som bekendt forskellig. Selv foretrækker jeg et passende mix af ATC og jet-noise. Men igen, smag og behag

Var selv i Schiphol sidste uge med China Airlines TPE-BKK-AMS. 15 timer godt og vel i en 744, det er rigeligt til mig.

mvh. Henrik W.
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.14 sekunder