Danish Dutch English Finnish French German Icelandic Italian
Home Forum
Banner
Velkommen, Gæst
Brugernavn Adgangskode: Husk mig

Heavy Arrivals in Copenhagen
(1 viser) (1) Gæst
  • Side:
  • 1

EMNE: Heavy Arrivals in Copenhagen

Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29843

Ja, vejret har jo passet fint til spotteture her på det sidste.. (så på med solbrillerne)
Så hvorfor ikke udnytte det? Anyways, håber i nyder den!

More aviation videoes here ---> www.youtube.com/user/1996CPH

- It's More Than Just A Hobby!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Howie, Matcham11, Brian-vob

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29844

• voigt1
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Super , Meeeen musik NEJ TAK !!!!!!
Mogens
Canon EOS 350D

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29845

• Falcon
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Jeg bryder mig i det hele taget ikke om videoer og ser dem næsten aldrig herinde, og især film med musik får mig hurtigt til at klikke væk igen. Der findes rigtig mange fede videoer på f.eks youtube som jeg godt kunne overtales til at se, MEN så snart jeg hører der er musik istedet for den "naturlige" lyd, så har jeg trykket på stop, inden de er snart er begyndt. Jo, jeg ved godt at jeg bare kan skrue ned for lyden, men vi er jo over stumfilmens tid for længe siden, så det skulle jo ikke gerne være nødvendigt.
Så prøv at uploade de(n/m) igen UDEN musik, det tror jeg vil glæde mange. Eller er Mogens og jeg næsten alene om det synspunkt?
" Ret mig endelig! Jeg mener som jeg gør alene på baggrund af hvad jeg tror jeg ved."

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29846

Okay.. Jeg vidste ikke at I havde sådan en holdning omkring videoer med musik! Jeg kender rigtig mange som sætter pris på musikken, så måske skal man bare dæmpe den og skruge op for flylydene. På YouTube får jeg generelt også mere posetivt feedback på mine videoer med musik på end dem uden....Jeg vil stadig bruge musik på nogle af mine film, men jeg hører og forstår hvad i siger.
More aviation videoes here ---> www.youtube.com/user/1996CPH

- It's More Than Just A Hobby!

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29847

• Falcon
  • IKKE ONLINE
  • Platinum Boarder
Det er som sagt også bare MIN mening, så det var bare et forslag. Det kunne egentlig være sjovt at lve en afstemning herinde om hvad folk foretrækker, men det ved jeg ikke hvordan man gør så her må admin træde til hvis det har interesse.
" Ret mig endelig! Jeg mener som jeg gør alene på baggrund af hvad jeg tror jeg ved."

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29848

• Matcham11
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
  • S-certifikat.
Jeg syntes at det giver en helt anden stemning med musik!
Især hvis det er noget instrumental musik, og du så klipper det sådan at det skifter ved et trommeslag eller et ''hak'' i musikken eller sådan noget. Men det skal være sådan at musik og naturlige lyde er 50/50

- Robin

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29849

• LAH
  • ER ONLINE
  • Senior Boarder
Personligt synes jeg videoerne er super fede når du har lagt musik ind over.. Det vil jeg hellere end videoer med folk der snakker, larm fra motorerne osv.. Synes musikken giver mig et andet indtryk og stemning...

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29850

• B777LR
  • IKKE ONLINE
  • Gold Boarder
Fed video med musik!

Personligt foretrækker jeg musik (country, klynkepop og tim christensen undtaget) over tilfældig støj. Hvis man skal høre jetstøj, så skal al anden støj skilles fra/flyets lyd skal være klar og tydelig.

Eksempel:
God

Dårlig:
Lyd optaget fra afstand, vindstøj, andre tilskuere der overdøver flyet, fugle, biler/veje etc.

Sv: Heavy Arrivals in Copenhagen 10 måneder, 3 uger siden #29853

Hej

Jeg er også mest til fly-film uden musik..
Det der er fedt for mig er motorlyd + ATC kørende "svagt" i baggrunden

Mvh
MartinAir [DK]
<<I Love Boeing 727>>
Sidste redigering: 10 måneder, 3 uger siden af MartinAir [DK].
  • Side:
  • 1
Tid til at oprette siden: 0.17 sekunder